21 ting du ikke visste om meg:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det å skulle skrive opp 21 ting om seg selv viste seg å ikke være så lett som jeg trodde… Men, here you go: 

🌷🌷🌷

– Jeg har danset i MANGE år og konkurrert masse. 

– Jeg sluttet å danse for å satse på fotball. 

– Jeg hater å være for sent ute til ting, men er flink til å komme sent hvis jeg ikke er helt motivert til det jeg skal. Men! Jeg kommer aldri sent til jobbavtaler og møter. 

– Jeg elsker å sove med vinduet oppe, uansett hvor mange grader det er ute. Det beste som finnes er et kaldt soverom. 

– Jeg kom ligge i timesvis å skrolle meg gjennom gjenbrukssider/apper. Det er ofte så mye fint å finne der, men jeg kjøper sjeldent noe.

– Jeg misliker å gå i stramme kjoler. Jeg føler meg SKIKKELIG utilpass hvis jeg gjør det. 

– Jeg drikker nesten litt for mye vann. Jeg er konstant tørst og hiver innpå med vann. 

– … Og jeg går aldri et sted uten en vannflaske. 

– Jeg fikser dårlig å være stressa over lang tid. Da blir jeg rett og slett syk og grusom å ha med å gjøre. 

– Jeg drømmer mye større enn jeg gir uttrykk for. 

– Jeg klarer ikke å trene uten musikk. 

– Jeg var helt opphengt i pupper når jeg var liten! Jeg lånte mamma sine bh-er og ammeinnlegg. Heldigvis så gikk det over, hehehe. 

– Jeg er veldig kosesyk. Men kun ovenfor mine aller nærmeste. 

– Maarud paprika potetgull er det beste jeg vet. 

– Jeg hater urettferdigheter. 

– Jeg klarer ikke å samarbeide med folk som ikke holder avtaler og holder seg innenfor tidsfrister. 

– Jeg vil bo i en stor enebolig når jeg blir voksen. Men nærme Oslo!

– Jeg er svak for farger, men bruker det sjeldent. 

– Jeg elsker å sitte oppe sent om kvelden. Dessverre passer ikke det så godt med at jeg er avhengig av nok søvn for å fungere…

– Jeg får dårlig samvittighet når jeg bruker mye penger. 

– Ofte bestemmer jeg meg for å trene tidlig om morgningen, men ender opp med å trene maaaange timer senere fordi jeg blir sittende å jobbe. 

… Og en liten fakta til… 22 er favorittallet mitt, derfor ble det plutselig 22 punkter. 

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “21 ting du ikke visste om meg:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *