Hvor bor jeg nå?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Klare vinterdager og snødekte trær, og et lite hei fra senga. I dag sov jeg lenge og det var veldig deilig. Etter noen ganske slitsomme dager og mye stress, har denne dagen vært både nødvendig og bra for kropp og sinn. Jeg har fartet litt rundt, svart på en del mailer og jobba. Jeg har også snappet for Uperfektepiker idag, og det er alltid veldig stas! 

Flere lurer på hvor i verden jeg befinner meg nå og hvor vi skal bo fremover. Og jeg lurer litt selv også, haha. Neida! C og jeg befinner oss på et hotell og dette er hjemmet vårt den neste tiden. Det er fint, rart og blir sikkert veldig bra. Det er egentlig ingen problemer annet enn at matsituasjonen er litt vanskelig. Frokost har vi på hotellet, men det er jo ikke barebare å spise lunsj og middag på hotellrommet heller. Vi kan selvfølgelig spise ute, men det blir både veldig dyrt og kjedelig etter hvert. Men, vi finner vel løsninger på det som alt annet også! 

Vi kommer nok til å sove en del hjemme hos mamma og pappa også, så situasjonen er langt i fra håpløs. Og, det er digg med hotellfrokost og hotellputer… Situasjonen er ikke optimal, men sånn er det faktisk. Jeg husker jeg så på Zac og Codys søte hotelliv når jeg var yngre og at jeg alltid ville henge med de, dessverre så er det ikke like kult som det så ut som der, haha! 

Jeg vet at jeg ikke har vinterferie på samme måte som når jeg gikk på skolen, men jeg må ærlig innrømme at jeg har gått inn i litt vinterferiemodus. Ikke bloggmessig, men sånn med tanke på hvordan jeg tenker. Kanskje det bare er kroppen som lengtet etter litt uplanlagt ferie? 

Nå skal jeg stikke ut og kjøpe noe middag før C kommer hjem fra trening! 

xx

// Marty 

  

6 kommentarer

6 thoughts on “Hvor bor jeg nå?

  1. Ååå håper ting ordner seg for deg/dere! Skjønner at det er en litt spesiell situasjon, men jeg elsker at du viser oss det alikevell❤️
    Håper du får en super uke!

  2. Må bare si det; Martine, du har et nydelig smil! Det når helt opp til øynene dine, og du ser ordentlig god ut <3
    Dyktig er du også, og du er et viktig innslag i bloggverden. Jeg kjenner deg ikke, men er likevel stolt.
    Klem til deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *