Svar på spørsmålene deres!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hello! Denne uken har det tikket inn med spørsmål, både litt rare spørsmål, litt fine spørsmål, koselige spørsmål, teite spørsmål og ja. You name it! 

U k e n s s p ø r s m å l & s v a r: 

↳ Hva syntes du om serien til Sophie Elise?

Altså, det er HELT rått at dama har fått seg en egen serie… Jeg har sett hovedepisodene, men ikke det ekstra materialet, og jeg liker serien jeg. Den er Sophie Elise, og jeg tror de aller fleste syntes hun er spennende… Gleder meg til fortsettelsen!

Er du mye alene med tanke på C sine kamper og sånt?

Det blir fort noen dager og kvelder alene, og til tider så er det et ganske så ensomt liv. Det er jo ikke akkurat noe A4 liv, og det merkes. Samtidig så har jeg vært veldig heldig her nede med tanke på de andre jentene som er her, for de er jo i samme situasjon og vi løser ting veldig fint 🙂 Lucky me.

Hvor ofte dusjer du?

Haha, er det interessant? Jeg dusjer hver dag, og noen ganger blir det to ganger om dagen. Det kommer an på hva jeg gjør, hvor mye jeg trener og ting og tang.

Spiser du sunt?

Ja, det gjør jeg. Men jeg elsker å kose meg, og er flink til det!

↳ Tror du at Isabel Raad styrer sin egen blogg nå som hun spiller inn Paradise?

Jeg kjenner jo ikke Isabel, så jeg har jo egentlig ikke peiling på noe som helst. Men utifra det jeg har sett så tror jeg ikke det.

↳ Når skal du slutte å blogge?

Det aner jeg ikke. Den dagen jeg har mer lyst til noe annet kanskje?

↳ Hvor mye tjener du ca i mnd?

Nok til å forsørge meg selv, betale alt selv og spare til det jeg vil.

↳ Hvorfor har du og C en pause?

Det har vi ikke, og det har vi heller ikke hatt.

Når vil du ha barn?

Når jeg blir voksen, haha.

↳ Hvilken mobil har du?

Jeg kjøpte faktisk ny forrige uke! Jeg kjøpte iphone 8 pluss eller hva den heter, og jeg er strålende fornøyd.

↳ Hvilken blogger i Norge syntes du er det dårligste forbildet?

Jeg tror ingen bloggere går inn for å være dårlige forbilder, men jeg tror at noen kunne vært mye mer bevisste i oppgaven sin.

↳ Snakker du med venninnene dine om sex? Vet de mye om deg?

Ja, det gjør jeg – Og ja, de gjør vel det, haha.

Hvem spurte om dere skulle bli kjærester av deg og C?

Jeg, hehehe.

Hvordan ser kjæresten din ut egentlig?

Tusen takk for ukens spørsmål. Send meg det du lurer på til snappen min: Martinehalvs så svarer jeg neste uke!

xx

// Marty

 
 
2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på spørsmålene deres!

  1. Kan du snakke mer om hockeyvenninnene dine og hvordan det livet er😍 Det virker så utrolig spennende og all creds til dere!! Tenk å flytte en annen plass i verden for kjæresten og uten venninner!! Bare for at typen din følger drømmen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *