Kjøper følgere på Instagram

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Er det en ting jeg syntes er kult, så er det når folk får til noe. Enten lite eller stort. Jeg syntes det er kult når folk når målene sine, får gode resultater og når folk kan leve av drømmene sine. Jeg tror kanskje at jeg har lært meg det å heie, fremfor å bli sjalu når folk gjør noe kult ettersom jeg selv vet hvor mye det betyr når folk oppriktig er positive og heier. 

Det å bygge en stor Instagram har egentlig aldri vært et mål for meg, og faktisk så fikk jeg Instagram mye senere enn mange andre på min egen alder. Grunnen da var rett og slett fordi jeg ikke skjønte poenget. Hadde jeg da visst at sosiale medier skulle bli jobben min i fremtiden så hadde jeg kanskje startet litt tidligere, hehe. 

Det hender folk spør meg om hvor mange følgere jeg har på Instagram, og da svarer jeg. Ofte svarer folk da med “WOW, så sjukt” også snakker vi ikke noe mer om det. Faktisk så tror jeg ikke jeg skjønner hvor mange mennesker det er snakk om selv, fordi det på mange måter bare er tall. 

Jeg hadde egentlig et hårete mål om å nå 80 000 følgere på Instagram i 2017, og det klarte jeg ikke. Men, jeg har klart det nå. Faktisk etter at jeg bestemte meg for å gjøre kontoen min litt mer ekte og naturlig, og da løsnet det. 

Det er alltid mange som snakker og jeg vet at det er mange som påstår at jeg, og andre mennesker med mange følgere jukser – Og det er jeg så lei. 

Det er mye mulig at noen gjør det, men det betyr ikke at det ligger noe økonomisk der. Da mener jeg at de fleste annonsører og kunder vet såpass at de sjekker statistikker før de kjøper en tjeneste. 

Jeg syntes det er kult når vi kan heie på hverandre, fremfor å snakke tull og ikke minst rakke ned på hverandre. 

Her er forresten noe av statistikken min til alle som er nysgjerrige:

Jeg er veldig takknemlig for alle som følger, så tusen, tusen takk til alle som følger og til alle som heier. 

81584 følgere er faktisk heeeelt sjukt. 

Du må gjerne følge meg på Instagram: Martinehalv

♥♥♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *