To bilder på rad (i går og i dag med hånda foran ansiktet er sterkt)

GOOD lørdag! Jeg må faktisk innrømme at jeg fortsatt ligger og drar meg i senga. I dag vet jeg faktisk ikke helt hva dagen bringer, men kompisen til C skal reise hjem og familien hans har kommet så vi skal nok ut og farte litt. Faktisk så tror jeg at jeg skal la de bestemme, for jeg er egentlig åpen for alt. Og til og med å ligge enda et par timer i senga, haha! 

Først vil jeg egentlig starte med å si TUSEN takk for at det er så mange fine folk som leser bloggen min, følger meg på Instagram og som heier. Det betyr mye, og jeg blir faktisk litt rørt. Egentlig så liker jeg ikke å kalle det for at “følgerne” mine, for jeg ser faktisk på de som leser og “følger”, som SÅ mye mer. Som gjengen min kanskje, haha? 

Det hender kanskje litt med at jeg ikke skjønner at det er så mange som faktisk gidder å engasjere seg heller. Men uansett, tusen tusen takk for alle meldinger de siste dagene!!! Det er utrolig hvordan det hjelper på humøret, hehe:):) 

Nå skal jeg snart karre meg opp fra senga, hoppe i dusjen og engasjere meg litt i gjengen jeg hører skravle ute på kjøkkenet. Jaggu fint å ha familie som alltid er der si. 

Jeg håper alle har det fint!

Stor klem fra en veldig takknemlig Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Tusen takk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *