Plutselig måtte jeg reise

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

La oss si det sånn, det går ikke akkurat an å planlegge hverdagen – Haha. Akkurat nå sitter jeg faktisk på toget hjem til Oslo og det hadde jeg ikke trodd for 24 timer siden. Faktisk bestilte jeg togbilletter hjem for bare 12 timer siden og måtte hive meg rundt. Men, sånn er det! Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk litt panikk i går kveld når jeg skjønte at jeg måtte en kjapp tur hjem, men mest av alt fordi jeg plutselig da ikke hadde helt kontroll. 

Men, nå sitter jeg altså her. 

Jeg skal hjem for å ha en viktig møte, som måtte tas pronto. Det er ikke kjedelig si! Det var litt synd, for det kom en god kompis av C på besøk til oss i Norrköping i går kveld, men sånn er det. Jeg tror de klarer seg VELDIG fint uten meg en dag altså, hehe. 

Nå har jeg faktisk ikke vært i Oslo på nesten en måned og det er faktisk første gangen jeg har vært så lenge borte fra hjem. Selv om jeg skal tilbake til Sverige allerede i morgen ettermiddag så skal det bli godt å sette bena mine i hovedstaden og sove i senga mi hjemme hos mamma og pappa en natt. 

Jeg tenkte faktisk å benytte muligheten mens jeg sitter på toget til å svare på noen mailer men også for å begynne å se den siste sesongen av STUCK. Jeg skulle egentlig ha vært på premieren forrige uke, men det fikk jeg ikke til, men jeg skal allikevel se det – Og det burde du også! Du finner det på Aftenposten sine sider. 

Nå skal jeg lene meg tilbake og gjøre unna litt plikter. Snakkes snart Oslo! 

Og du? Ha en fin dag a:):) 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *