Han som drapstrua meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

En liten oppdatering.

For noen uker siden fikk jo jeg beskjed fra politiet om at de har henlagt saken min der jeg har anmeldt han som drapstruet meg tidligere i år. Politiet har henlagt saken fordi de ikke har tilstrekkelig informasjon til å finne denne personen. Personen brukte en falsk Facebook-konto som rett etterpå forsvant fra Facebook. Politiet har søkt til Google om å få ip-adressen, men tydeligvis ikke kommet noen vei med det. 

De fleste har fått med seg at de siste månedene har vært heftige, på godt og vondt. De har vært krevende, tøffe og til tider ganske så brutale. Det at en person går rundt, og ønsker meg og mine så vondt er ikke annet enn skremmende og ganske så vanvittig. Og det har kommet på toppen av alt det andre. Samtidig så er jeg så heldig å ha fantastiske folk rundt meg, som virkelig har gjort ting bra! 

Nylig har jeg forsøkt å sette en person på saken i håp om å finne ut hvem dette kan være. Hvis du kjenner noen eller ønsker å hjelpe kan du sende meg en mail på [email protected], men jeg kommer kun til å besvare seriøse henvendelser. 

Noen lurer antakeligvis på hvorfor det er så viktig for meg å finne ut av dette, og grunnen er så enkel at jeg er så drittlei av at folk tror de kan holde på som de vil. Jeg er så lei av at man kan kødde akkurat sånn man vil med folk uten at man blir straffet.

Jeg kan derfor love at jeg kommer til å gjøre mitt ytterste for å finne ut av dette, og jeg har allerede gitt den nye informasjonen til personen og kommer til å anmelde på nytt. 

Takk til alle som heier! 

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *