Han har liksom vært utro

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

"Martine, du tar helt feil. Det ER faktisk sant at han er utro". 

En utblåsing.

Her om dagen skrev jeg at jeg er lei av at folk påstår at kjæresten min er utro, og etter det har det tikket inn meldinger som aldri før. Meldinger fra jenter som påstår at de har vært sammen med kjæresten min, at de har venninner som har hooket med han og sett at han har vært sammen med andre jenter. For ikke å snakke om hvor mange ganger de har matchet med han på Tinder. 

Og alle sier det sammen, nemlig at han har vært utro. 

Altså, er seriøst vi jenter så fæle? Naive? Dumme? Tåpelige? Slemme?

Hvorfor i ALLE dager må vi gå rundt å påstå ting som ikke er sant? Er det fordi vi liker å ødelegge og skape dårlig stemning? Er det fordi vi aller helst ikke unner andre noe godt? Er det fordi vi liker å krangle? 

Jeg vet ikke. Men er det en ting jeg vet så er det at kjæresten min ikke var sammen med en annen jente i Oslo forrige helg, for da lå han i armkroken min i Sverige. Jeg vet at han ikke er på Tinder og matcher jenter i Bergen. Jeg vet at han ikke var ute i helgen, for da forberedte vi julaften sammen. 

Jeg vet at han ikke er en drittsekk og holder på sånn. Jeg vet at vi stoler på hverandre – Og at vi er det veldig fint sammen. 

Kan vi ikke plis unne hverandre litt kjærlighet og unne hverandre å ha det fint? Uten å være interessert i å ødelegge? 
 

Finn på noe bedre å gjøre 🙂 

Jeg er evig takknemlig for at kjærligheten er sterkere enn det tullet her hvert fall! Nå skal jeg snart ture av gårde for å se C spille kamp sammen med familien vår, også gleder jeg meg til å være sammen med han etterpå 🙂 

// Marty

14 kommentarer

14 thoughts on “Han har liksom vært utro

  1. Er sååå lei av de clickbait overskriftene dine! 😅 Ikke være en sånn type blogger, eneste du gjør er å irritere! Har du ikke noe bedre å skrive om enn at du må bruke sånne overskrifter så sier vel det sitt!

  2. Charlotte: hei Charlotte. Beklager hvis du syntes at denne og noen andre overskrifter er dumme. Denne overskriften henger veldig godt sammen med innholdet og er hele essensen i teksten. Jeg kunne helt sikkert skrevet det annerledes, men vil så klart at det skal engasjere folk også og derfor blir det fort sånn. Det har ingenting med at jeg ikke har noe bedre å skrive, for jeg syntes dette absolutt er noe å skrive om. Men! Takk for tilbakemelding :-):-)

  3. Veldig enig med Charlotte. I tillegg strekker dette seg utover flere dager og blir rett og slett for mye. Det ER clickbaitoverskrifter når han ikke er utro og du skriver det som dette.
    Det er veldig mye annet du skriver om som er interessant å lese, dette er det ikke. Dette er veldig fjortiss.

  4. Jeg må si meg enig i at det er en click-bait overskrift.
    Og jeg pleier å gå inn på bloggen din uansett siden du noen ganger har gode innlegg og spennende tema.
    Men.. det er faktisk irriterende med click-bait.. Jeg tenker at de største bloggerne som mammatilmichelle og Isabel raad har mistet troverdighet og karakter på grunn av for mye click bait (+ mye drama på bloggen)

  5. Jenter kan være så stygge med hverandre ja..men de er bare misunnelige på deg❤stakkars kjæresten din også som må høre om alt d tullet der om seg selv..kos dere og drit i sånne kommentarer,er han utro får du greie på det av d du kjenner ikke lesere😘God natt❤👍

  6. Er det ikke sånn at når man har en såkalt «clickbait» overskrift, så stemmer ikke overskriften med innholdet? Isåfall så synes ikke jeg denne overskriften er i nærheten av det man kan kalle «clickbait» siden overskriften stemmer overens med innholdet. Så dere som skriver det, ta dere en bolle eller fem, og gulp opp negativiteten deres et annet sted.

  7. Hater folk som elsker å prøve å ødlegge for andre. Kjente jeg blei sykt irritert av å lese va enkelte folk hadde skrevet til deg! Er supert at du ikke tror på dem!
    Håper du får en fin uke vidre ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *