En STOR overraskelse!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I går kveld satt jeg i sofaen. Jeg var alene hjemme, hadde favorittserien på skjermen og potetgull i skåla. Jeg lå og skrollet gjennom sosiale medier der det dukket opp en artikkel som lød “Kjemper mot hverandre på ekslusiv liste”. Nysgjerrig som jeg er klikket jeg meg inn og så at det gjaldt “Årets influencer” som blir kåret på Se og Hør sin kjendisgalla. Jeg bladde meg nedover, og vet dere hva? 

Jeg dauer…

For jeg sto der! Altså, jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, og jeg må ærlig innrømme at jeg trodde det var tull. For hva i alle dager?! Lille meg?! Forrige helg fikk jeg nyheten om at jeg var nominert i hele 3(!!!) kategorier i Vixen Influencer Awards og i går fikk jeg jaggu enda en fantastisk julegave.

Jeg er så stolt, ydmyk og ikke minst rørt. Jeg hadde ALDRI trodd det og jeg tror nesten ikke jeg forstår det. TUSEN TAKK! 

Fy søren så rått. 

Stem gjerne på meg HER

Også må jeg bare si tusen takk for at jeg får holde på med det jeg digger mest her i verden. Og, til alle som leser og engasjerer seg!!!! 

// Marty ♥

 

10 kommentarer

10 thoughts on “En STOR overraskelse!

  1. Åå, gratulerer så mye, Martine! Det er så fortjent! Jeg ser du jobber veldig hardt med bloggen din, og det skulle bare mangle at du fikk litt igjen for det. Gratulerer nok en gang. Helt på tampen vil jeg ønske deg en riktig god jul, fine! Stor klem ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *