Er datteren din en kjerring?

Categories Tanker 💭

Gjesteinnlegg fra pappa
 

Kjære du som er pappa og som dukker opp i kommentarfeltet til datteren min fra tid til annen, jeg har noen spørsmål til deg: 

Hvis datteren din kommer til deg og sier at hun er sliten etter en lang dag på skolen, etter en hard treningsøkt eller etter å ha vært på jobb en hel dag…

– Kaller du henne en sutrefitte fordi hun forteller at hun er sliten? 

Hvis datteren din kommer til deg og sier at noen av gutta på skolen har kalt henne for en hore fordi hun hadde på seg en kort topp i gymmen…

– Forteller du henne at hun fortjener det da? At hun ba om det selv?

Hvis datteren din kommer til deg og sier at hun har mensensmerter og ikke orker å dra på skolen…

– Sier du at hun er en kjerring som må ta seg sammen da? At hun skylder på alt hun kan bare fordi hun er jente?

Hvis datteren din kommer til deg og sier at noen har lagt ut et nakenbilde av henne på nettet… 

– Sier du da at hun er dum og at hun fortjener å få det spredt av noen andre? 

Hvis datteren din kommer til deg og sier at hun har lyst på is til dessert…

– Sier du da at hun er så tjukk at hun ikke burde? At ingen vil ha henne når hun er så himla tjukk?

Hvis datteren din kommer til deg og sier at noen mobber henne…

– Sier du da at hun er så stygg at det er en selvfølge at hun blir mobba? 

Hvis datteren din kommer til deg og sier at hun er ensom…

– Forteller du henne da at hun fortjener å være venneløs fordi hun forteller deg det? 

Hvis datteren din kommer til deg og forteller at hun har kjærlighetssorg…

– Sier du da til henne at det finnes bedre knull og at hun skal slutte å grine? 

Jeg spør kun fordi jeg tror du svarer nei på de fleste av disse spørsmålene. Jeg lurer derfor på hvorfor du sier ting som dette i kommentarfeltene til datteren min, eller til andre sine døtre? Hvorfor tillater du deg og skrive disse tingene til fremmede, unge jenter på nettet? Hvordan kan du som pappa tillate deg det? 

Jeg er pappa selv, og jeg ville svart nei på alle disse spørsmålene. Jeg skriver heller ikke disse tingene til andre sine døtre på sosiale medier, så hvorfor gjør du det? 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

 

// Pappaen til Martine 

 

13 kommentarer

13 thoughts on “Er datteren din en kjerring?

  1. Det er en fantastisk pappa du har, Martine <3 og til pappaen din: Du har en fantastisk datter! Martine er nydelig, med flotte holdniger 🙂 Forstår godt at du er stolt av henne <3

  2. Skjønner faen ikke at du gidder å bruke tid på hu. Syt og grine for ingenting + at hu legge ut bilder av seg selv i bare undertøy . Du er en Go far du. Ikke faen , hadde du passet bedre på hu så Hadde hun faen ikke vært så syktoppmerksomhet avhengig . Tror du burde se deg selv i speilet og tenke : hvordan pappa er jeg egentlig
    Datteren din syt og grin for alt

  3. Til Tor :
    Du skjønner ikke at pappaen til Martine vil bruke tid på hun, men du gidder å bruke tid på og kommentere negativt på denne bloggen?
    Hadde du likt om noen hadde tatt et nakenbilde av deg i SKJUL uten din samtykke? Tviler sterkt på det. Selvfølgelig skal Martine få lov til og være så lei seg hun vil, samme om det er over et bilde eller for hun har brukket en negl. Det er HENNES blogg ikke din. Og plis ikke si at pappaen til Martine ikke gjør en god jobb eller er en god far. Det har du faen meg ingen rett til å uttale deg om. Tipper det er du som har vokst opp med en far som ikke har vert helt greit mot deg? :/ Derfor må du legge skylda på faren til Martine som er etter min mening en helt nydelig fantastisk pappa! Gå og oppsøk den hjelpen du trenger Tor, og ha en fortsatt god helg:-)
    Til pappaen til Martine:
    DU FORTJENER GULLKORT I Å VÆRE PAPPA <3

  4. Vi mennesker er så forskjellige – men det er lett å skille mennesker som er onde/ukloke fra de gode… så er det jo tross alt en stor livslærdom å møte disse menneskene som ikke viser godhet,men tvert om! Så har de da fått denne rollen på jorda – så får karma ta seg av resten.
    Skjønn jente du Martine.
    Bea

  5. Ååh, heia pappaen til Martine!! Alle burde hatt en slik pappa du som er😁 heldig er jeg, som også har det🙌🏻🙌🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *