Bytte bloggplattform?

Categories Skrivehjertet ✏️

Hvordan skal jeg begynne dette innlegget?

På mange måter er det uviktig, men viktig. Alt på en gang! Uansett så vil jeg svare de som lurer: 

De spesielt interesserte har fått med seg at blogg.no, Side2 og Side3 har blitt kjøpt opp av Egmont. Med andre ord betyr det at også min blogg er kjøpt opp! Det spekuleres mye rundt om hva dette har å si for bloggerne i Nettavisen/Side2 og om hvilke bloggere som kommer til å gå og hvem som kommer til å komme. Dagens Næringsliv har spekulert rundt jakten på toppbloggere, og om noen kommer til å gå fra “oss” etter dette. 

Jeg kan kun snakke for min egen del, og svare på spørsmål rundt min fremtid! 

Når jeg startet min blogg visste jeg egentlig ikke hva jeg gjorde. Jeg hadde aldri tenkt på å lage meg en blogg eller på at blogg var noe jeg verken kunne eller ville drive med. På mange måter hadde jeg ikke noe forhold til verken hva blogg var eller hvordan det fungerte. Jeg ble kastet inn i et bloggunivers fordi jeg kjapt knakk noen koder og fordi jeg elsket å skrive, men også for jeg la og alltid legger sjelen min i det. 

I løpet av åtte måneder fikk jeg kontrakt med Nettavisen/Side2 noe som var ekstremt stort for min del. Jeg har vært der over ett år nå, og jeg stortrives. For meg og min blogg er det helt riktig sted å være. Min blogg er i utvikling hver eneste dag og det samme er jeg! På mange måter er jeg fortsatt ny i blogguniverset og jeg suger til meg all lærdom jeg kan få. Jeg er min egen redaktør og jeg har skapt min egen arbeidsplass, noe jeg er vanvittig stolt over. 

Det er så mange dyktige, inspirerende og fine mennesker i teamet rundt Nettavisen/Side2 og jeg har tenkt til å fortsette å være her jeg er idag. Jeg tenker at det ikke er noen grunn til spekulering overhode, for ting kommer til å fortsette å være som vanlig. Hvert fall her inne hos meg:) 

Forandring fryder og jeg gleder meg til tiden fremover.

xx

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Bytte bloggplattform?

  1. Nå håpet jeg nesten du skulle bytte! Ikke pga deg, men pga. blogg.no, og at du er så profesjonell i forhold til mange av de andre bloggerne her! 😀 Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *