Dette SKAL jeg klare

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er en av få bloggere som ikke skriver at jeg elsker mandager, og at det er favorittdagen min i uka. Sannheten er jo at jeg aller helst skulle hatt enda en søndag på meg, men jeg tror sannelig denne mandagen skal bli ganske så bra, så jeg skal derfor ikke klage! Det er sant at en ny uke, gir nye muligheter. Jeg tenkte derfor jeg skulle lage en liste på målene mine for uken. Når jeg gjør sånne ting, er det egentlig mest for min egen del. Det er jo noe med det at det blir litt mer alvor med en gang det er sagt høyt! 

☑ Jeg skal bevege meg hver dag. Det er kanskje typisk å si at man skal trene hver eneste dag når det er mandag, for og så innse på torsdag at slaget er tapt. Vel, denne uken skal jeg sette meg mål å faktisk gjøre det. Den enkle grunnen er rett og slett fordi jeg vet hvor godt jeg har av det og fordi jeg akkurat nå sitter inne med så mange følelser. Det hjelper derfor ekstremt mye både på humøret og tankene å bevege seg, hvert fall litt, hver eneste dag!

☑ Spise ofte nok! Når hverdagen er hektisk er jeg ekstremt flink til å skyve på måltidene. Det gjør at migrenen fort melder seg på, for ikke å snakke om et elendig humør. 

☑ Ikke kjefte på alle andre. Som nevnt er det mye følelser i kroppen om dagen, noe som betyr at jeg veldig lett både kjefter og smeller på de rundt meg. Egentlig er jeg jo sint på alt annet enn de, men det går fort utover de. 

☑ Gå med høye heler! De siste ukene har jeg følt meg sikkelig ekkel, ubrukelig og stygg. Haha, så denne uken skal jeg jobbe litt for å føle meg litt fin, og da er ALLTID høye heler et godt triks. 

☑ Treffe en venninne jeg ikke har sett på lenge. Det hjelper jo alltid! 

☑ Kle meg i farger!

Hvis jeg klarer alt dette tror jeg jaggu jeg skal si meg fornøyd. 

Akkurat nå er jeg på vei inn til et møte, der jeg blant annet skal møte Anne-Brith! Jeg gleder meg sjukt til å fortelle hva vi holder på med… 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Dette SKAL jeg klare

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *