Helt siden SKAM tok meg har jeg hatt en indre drøm om å få gleden av å spille mot Thomas Hayes. Jeg tror egentlig de aller fleste jenter som har blitt fanget av SKAM-universet har hatt en drøm om å bytte plass med “Noora” ett par ganger. Det har hvert fall jeg. Jeg er på ingen måte et skuespillertalent, annet enn noen prestisjetunge scener i noen skoleoppsetninger på barneskolen. 
Jeg skal ikke begi meg ut på en spennende rolle i en ny film, MEN! De siste årene har Mats Zuccarello arrangert en veldedighetskamp til inntekt for Right To Play, og jeg har fått gleden av å få spille denne kampen. Om jeg skal spille med, eller mot selveste Hayes vet jeg ikke enda – Og jeg tror ærlig talt at jeg kommer til å ha nok med å stå på bena. For, det er nemlig ishockey. Skøyter. Utstyr. Susp (neida, vet ikke om jenter som spiller hockey har det?). Det spilles to kamper der den første spilles av norske kjendiser (aka. alle mine forbilder) og en til kamp der haugevis av hockeystjerner spiller mot hverandre. 

Jeg vet at det kommer til å bli god stemning, god underholdning og at det kommer til å gi deg en god latter 🙂 

Kampen skal spilles i Stavanger onsdag 16.august 17.00 og du kan skaffe deg billetter HER.

Nå må jeg ut å trene.

 

// Marty

1 kommentar

1 thought on “N Y H E T

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *