Jeg vil ikke se tissen din!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag morges satt jeg på bussen og gikk gjennom sosiale medier som vanlig. Jeg skrollet meg gjennom diverse nyheter, sladder og statuser, og når turen var kommet til Snapchat var det første jeg fikk slengt i ansiktet en halvslapp tiss. Fra en fyr jeg kjenner. En fyr med dame. I skam og frykt for at damen som satt bak meg hadde sett det samme som meg, gjorde jeg alt jeg kunne for å ikke gjemme meg under sete på bussen i skam. 

Det er fullt mulig jeg er veldig håpløs som ikke finner det interessant men…

Jeg liker ikke å få peniser slengt uoppfordret i fjeset.

Jeg syntes ikke det er tiltrekkende og attraktivt. 

Jeg kommer ikke til å gjengjelde.

Jeg får ikke lyst på deg.

Jeg vet ikke om det er et behov for å få oppmerksomhet, bekreftelse eller anerkjennelse, men jeg har overhode ikke lyst til å gi noen av delene. Jeg vet heller ikke om det gjøres fordi man føler seg mandig, men jeg vil mye heller hilse på deg enn tissen din. Det finnes så vanvittig mye som er mer tiltrekkende på menn enn penisene deres, så for guds skyld – By på noe annet! By på sjarm, by på en kopp kaffe, by på et smil eller på en hjelpene hånd. Hvis målet er å få en dame til sengs, så bommes det hvert fall totalt. 

Og når du har dame…

Please don´t. 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 
 

Les også: “Kjære du som sender datteren min penisbilder”

 

// Marty

 

20 kommentarer

20 thoughts on “Jeg vil ikke se tissen din!

  1. Gaaaahd! Jeg blir så kvalm av sånne mennesker! Som tror alt og alle vil se den stygge tissen deres over hele mobilskjermen! Æsj!!

  2. Til anonym: Det er ikke straffbart å ta skjermdump av bilder noen sender til deg med intensjoner. Det som er straffbart derimot etter åndsverkloven § 45c kan ikke et fotografi som avbilder en person gjengis eller vises offentlig uten samtykke fra den avbildede. Det er jo ikke straffbart å sende et bilde av seg selv i tjenester som Snapchat hvor de er klar over hvordan tjenesten brukes, men selv om det har vært samtykke i første ledd, er det straffbart å sende det videre. Private bildefremvisninger er ikke regulert av loven. Det som ligger helt åpent på nett, er i alle fall ikke privat.

  3. Jeg ville videresendt den til dama og sagt:
    “Hei, jeg tror denne egentlig tilhører deg”
    Det gjør jeg når jeg får hårete bilder av syke kvinner; sender de enten til typen eller til foreldre.

  4. Nå vet ikke jeg hvor stort og utbredt dette med å sende slike snap’r er, men forstår at når man får slikt uoppfordret, så kan det være ekkelt, irriterende og ikke minst provoserende. Er det noe forskjell på blotting i den lokalet parken og flashing på nett/snap? Hva med rett og slett bøtelegge slik oppførsel? Jeg vil anta at det blir veldig mye mindre pirrende og flashe junior til alle og hvermansen om man risikerer å få ett forelegg.

  5. Elsker forklaringen; “fordi jeg var kåt” 😂 Klart han måtte dele det, viktig at man oppdaterer de rundt seg!
    Jeg vil aldri forstå behovet for å utlevere seg og dele alle tanker, følelser og gjøremål med andre.. jaja

  6. Digger at han skriver at det er ulovlig å ta screenshot.
    På vilken måte et det å sende disse bildene til uvitende ikke ett overgrep????!

  7. Sist jeg sjekket, var det ikke straffbart å ta skjermbilde av noe, så lenge du ikke legger det ut på sosialemedier eller sender det rundt til andre! Bevis er noe ALLE skal ha nå om dagen, om det skulle kommet ut at han/ho har sendt slike bilder vil vel gjerne dama/typen ha bevis på at dette stemmer.

  8. Altså, jeg er gutt selv, og syntes det at han sendte sånt bilde til deg er helt uakseptabelt.
    Men etter som at man er klar over at man sender sånt til andre så forstår jeg ikke hvorfor det ikke er lov til å ta skjermbilde av det og dele det, et snap navn er jo ikke personens virkelige navn!?
    Jeg synes at gutter som gjør sånn uten å ha få beskjed om at det er greit først burde bli straffet.
    Det er jo rett å slett ekkelt!
    Og om han har dame og sender sånt bilde hadde jeg glatt sendt det til dama hans! Ho fortjener bedre!

  9. Svar med: nei takk, er ikke interessert i å se mini versjon av det skjeve tårnet i Piza ellers takk 🙂

  10. faktisk ikke ulovlig og bruke det bildet da du mister alle rettigheter på bilder da du deler bilder på stort sett alle sosiale medier! Dette står i EULA’n til snapchat, facebook osv ^^

  11. Jeg liker å vifte rundt med pikken min til alle som gidder å trykke “åpne”, så det hadde vært fint om dere ikke foreslår bøtelegging. Det har blitt så mye lettere å blotte seg nå som vi har Snapchat. Det er så gøy å være en pervers gris. Lov å ikke si det til dama. Det er så vanskelig å finne sånne dumme damer som ikke merker at jeg stikker tlf i buksa mellom. Får den rett og slett ikke opp om ikke jef får sjokkert folk med snabben min, minst en gang om dagen. Jeg er ikke desperat, det er bare en fetisj som må tilfredstilles for at vi skal få noen sexuell nytelse.

  12. Har jeg opplevd flere ganger også. Syns det er like støtende og ekkelt hver gang.

  13. Spørsmålet man kan stille seg er om det virkelig er kvinner som faller for et penisbilde og i såfall om de forstår i hvilken posisjon de setter alle andre kvinner.
    Personlig hadde jeg ikke akkurat funnet et fokusbilde av et kvinnelig kjønnsorgan så veldig tiltrekkende da det ikke får med seg de punktene som er viktige som personalitet, humør, hårfarge, øyefarge, ansiktstrekk og fysiske karakteristikk som jeg personlig liker.
    Jeg er gift så utover å ta en titt på vakre kvinner så har jeg null interesse for noe mer, men jeg mener begge kjønn burde ha litt mer respekt for hverandre og atferd.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *