Mandag, sol og ett steg nærmere varme dager. Jeg kunne ønske at været kunne være like fint som i går, hele sommeren. 

♥ Ukens go’følelse: Det er at jeg har fått tilbake litt motivasjon på de fleste områder egentlig, men kanskje mest på treningsfronten. Jeg er sikker på at det har noe å gjøre med været, årstiden og at Norge sakte men sikkert går inn i feriemodus… 

♥ Ukens øyeblikk: Det må være gårsdagen. Søndag var desidert ukens beste dag! Vi feiret bursdagen til mamma, grillet, spilte kubb og bare hang. Elsker sånne dager. 

♥ Ukens måltid: Moren til C lagde noe sikkelig digg når vi var innom de på onsdagen. Jeg elsker sikkelig husmanskost, og irriterer meg alltid over at jeg blir så mett. Tante Brit hadde laget verdens beste sjokoladeboller til bursdagen til mamma, og de scorer ganske høyt på listen de også altså…

♥ Ukens innlegg: Det må absolutt bli det jeg skrev om Zara, HER. Det ble jo egentlig mest skrevet i skuffelse og aggresjon, og det viste seg jo fort at jeg ikke er den eneste som hadde bemerket at de opererte med ekstremt små størrelser i enkelte plagg. I går skrev også danske BT om saken! 

♥ Ukens tanke: Denne uken har det vært mye frustrasjon og tanker. Mye fordi jeg den siste tiden har blitt ekstra sliten av at så mange mener noe. Det er tøft når folk kritiserer, “hater” og sjikanerer. Det er ikke hver dag jeg rett og slett syntes at det går like fint. Samtidig så lurer jeg på om man egentlig noen gang kan gjøre  noe annerledes uten at folk skal mene og dømme? Jeg elsker bloggen min, og jeg nekter å gi opp på grunnlag av at noen ikke liker det jeg gjør. Det er utrolig hvordan folk føler seg bedre ved at andre blir trukket ned. 


Denne fine dama kom hjem for å ha sommerferie i går, og jeg gleder meg SÅ til å se henne. 
 

♥ Ukens morsomste: Altså. Hvis ikke du har lest DETTE fra C, så må du bare gjør det. Er det mulig? Hahaha. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte når han ville på enda en hyttetur med gutta. Uff, det er vel sånn det blir etterhvert…… Han satt seg akkurat i bilen og dro, så ja. Han fikk vilja si 😉

♥ Ukens ønske: At døgnet kan få flere timer. Altfor ofte kunne jeg ønske at døgnet var dobbelt så langt. Men det er vel sant at jeg har like mange timer i døgnet som Beyoncé. Forresten, hun har jo blitt mamma igjen!! Aaaah…. Den dama ass. 

♥ Ukens sitat: Hver gang jeg skriver uken som gikk pleier jeg å lete frem et godt sitat. Men, forrige uke fikk jeg spørsmål fra en av de kuleste damene jeg kjenner om jeg kunne bidra med et sitat inn mot et av hennes prosjekter (noe som fikk meg til å grine… FOR en ære). Altså, snakk om å ikke være best når det gjelder… Jeg kommer ikke på et eneste godt akkurat nå! 

Ny uke, nye muligheter eller noe sånt. Jeg håper dere får en super uke, og masse lykke til alle som enda ikke er ferdig med eksamener og sånt. Dere er flinke <3<3

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *