Hvorfor sender du nakenbilder til Paradisedeltakerne?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


FØKKBOY

Det er ingen hemmelighet at mange av oss lar oss begeistre av mennesker som er i rampelyset. Ofte hører man om folk som fort blir omringet av mennesker som vil være venn med en, bli kjent med en eller date en med en gang de blir offentlige. Jeg har alltid vært fascinert av hvordan vi lar oss begeistre av andre mennesker, til tross for den såkalte statusen deres. Paradise-deltakerne er noen av de som blant annet skyter til topps mens programmet går på TV, og det er vanskelig å ikke få med seg hvem de er. 

MEN. Det er et stort men. For det er så mange jenter som legger seg flate for å være en del av denne statusen. Her om dagen ble jeg vitne til noen jenter som snakket om at de skulle bli venn med en av guttene på Paradise for å få mye følgere på Instagram. Hun ene sa til og med at hun gjerne kunne ligge seg til det. 

HALLOOO. 

Jeg kan ikke fatte og begripe hensikten og gleden ved det. Jeg hadde så lyst til å snu meg og be jentene ta på seg litt ordentlig selvtillit, for ikke snakke om selvrespekt og ta en real oppvask av sine egne holdninger og verdier. Det er så mange som sender nakenbilder og lettkledde bilder til mennesker som er i rampelyset og jeg lurer så inderlig på hvorfor. Jeg lurer så inderlig på hva hensikten er! 

For ha litt selvrespekt, behold klærne på og spill på noe annet enn sex. 

Ikke la noen hils på puppene dine før de har hilst på deg. Bruk hvert fall hodet og sunn fornuft. 

 

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Hvorfor sender du nakenbilder til Paradisedeltakerne?

  1. Jeg er forsåvidt enig i det du skriver, men jeg synes også at det å kle av seg ikke burde være forbundet med selvrespekten. Kropp er kropp, alle har en og alle står fritt til å gjøre hva de vil med den. Sende bilder av den, vise den frem, eller dekke den til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *