❤ Uten familien min hadde jeg ikke klart å være så mye hjemmefra ❤



For noen uker siden skrev jeg om at C hadde skrevet under for en ny klubb i Sverige, du kan lese det HER. Klubben heter Vita Hästen og ligger i Norrköping, noen mil uten for Stockholm. Frem til nå har tankene surret rundt og jeg har vært veldig usikker på hvordan jeg skulle løse denne overgangen. I år har vi bodd i Asker, og vi har begge trivdes veldig godt der. Vi har begge to bygd oss opp en sosialt liv der, og hatt det fantastisk. Asker er absolutt et sted som har flyttet inn i hjertet mitt! 

Samtidig er jeg veldig innforstått med at C vil utvikle seg og satse på karrieren sin. Jeg støtter han 100 % og har lenge vært klar over at det mest sannsynlig ville komme flere tilbud etter sesongen, og at han antakeligvis ville flytte. Jeg skal innrømme at det fra min side har vært mange spørsmål, lite svar og masse nerver, for det er spennende og skummelt å ikke vite hvor man skal eller hva som skjer. Samtidig er jeg VELDIG fornøyd med valget og hans neste steg! 

Jeg og mamma besøkte byen for noen uker siden, og i helgen var vi der for første gang sammen. Byen er fantastisk og har absolutt det jeg behøver.
Jeg har derfor bestemt meg for å flytte med. Det er surrealistisk og skummelt, men jeg er helt sikker på at det er det rette valget. Det er mange sommerfugler i magen og en del panikk, men allikevel er jeg så sikker og trygg på dette. Jeg vet at vi har så mange trygge og fine mennesker i livene våre, og jeg vet at jeg alltid kan komme hjem hvis det ikke skal fungere. Samtidig kommer jeg til å være mye hjemme og i Oslo med tanke på min egen karriere og jobb. C kommer til å reise MYE, og for min del er det viktig å fortsette mitt eget løp – Til tross for at jeg velger å bli med på hans eventyr. Egentlig, så er det ikke hans eventyr. Det er faktisk vårt, og jeg gleder meg ekstremt.

For en mulighet! 

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Jeg flytter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *