Vet ikke hva jeg skal gjøre

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Hey partypeople! Jeg håper dere har det bra. Jeg kom akkurat hjem fra Sverige og har akkurat nådd et nytt stressnivå. I det jeg satte føttene mine innenfor døren slo deg meg hvor mye jeg må få gjort på altfor kort tid. Når jeg blir så stressa vil jeg egentlig aller helst legge meg ned å sove, lenge. HAHA! Men det fungerer vel dårlig, og da er det sjeldent mye som blir gjort. Det beste er vel bare å starte et sted, og huske å puste innemellom. I kveld skal vi feire bursdag for broren min som fylte 22 år på torsdag, så det blir veldig hyggelig!

Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for jeg føler at alt er like viktig. HAHA. Bare det å pakke inn bursdagsgaven til broren min føles som om noe av det viktigste i verden akkurat nå! De som kjenner meg vet at jeg lever på farta, og at jeg kanskje er flink til å nedprioritere meg selv litt. Men det er én ting jeg gjør HVER måned, som gjør at jeg føler meg fin. Jeg setter på vipper hos @Neglhuset (samarbeid), og det redder meg på hektiske dager, tidlige morgninger og late øyeblikk. Jeg bestilte akkurat ny time hos de, og ironisk nok er det et av stedene jeg slapper av. Da er jeg jo tvunget til å ligge stille med øynene lukket, haha!

Nå skal jeg hive meg rundt og komme i gang.

Xoxo

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Vet ikke hva jeg skal gjøre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *