Hvor skal jeg?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Denne dagen har vært lang allerede. Alarmen ringte litt over 05.00 i dag morges og det merkes på kroppen at det er tidligere enn vanlig. Samtidig går det helt greit å stå opp tidlig når jeg først kommer meg opp. Men, jeg skal ikke legge skjul på at jeg snart må lukke øynene, i hvert fall litt. Pappa tok meg med på Grand Hotel for å spise frokost i dag tidlig, og det var så sinnsykt diiigg.
Jeg har sittet flere timer og jobbet i Østbanehallen, for jeg har ventet på toget. Jeg fant ut etter God Morgen Norge idag at jeg ikke ville rekke å dra hjem, og at det derfor var like greit å finne et sted jeg kunne sitte å jobbe litt. 

Jeg har nemlig ventet på toget til Sverige. C dro ned i går, men jeg måtte vente litt med tanke på at jeg hadde litt jobb som måtte bli gjort først. Det er første gangen jeg tar tog ned dit C skal spille neste år, så jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske spent! Jeg tror den enkleste måten å reise på er å ta tog dit, så jeg må nok bare lære meg det først som sist. Jeg hører faktisk rykter om at det er 25 varmegrader der nede nå, så det blir amazing. 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Hvor skal jeg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *