Gjett hvem som sjekker inn på Paradise i kveld!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

For en fantastisk dag! Jeg syntes det burde bli obligatorisk fri på mandager, haha. Syntes også at det skal bli obligatorisk med sol hver eneste mandag!
I dag har jeg trent, hengt rundt med kompisene til C og spist masse digg mat. Det blir faktisk ikke stort bedre. Hele dagen toppet seg med at Grundis dukket opp på Paradise Hotel igjen. Altså, det må jo være historisk at noen kommer inn tre ganger? Jeg har ikke sett episoden enda, men skal sette meg til rette og se nå straks. Jeg syntes han var så fin når han røk ut sist, og at han har så rett i det han sa. Jeg håper han kommer inn og kicker ass på hotellet nå! 

Jeg har faktisk fått flere spørsmål om hva som skjer mellom meg og Grunde om dagen, og om vi har kranglet eller om vi ikke henger like mye sammen som før – Noe som ikke stemmer. Grunde er min bestevenn og vi snakker sammen hver eneste dag. Begge to har en hektisk hverdag, og vi ser hverandre når det passer. Jeg tror faktisk at vi nesten aldri har avtalt og møtes, for det skjer alltid på sparket. Jeg digger han og jeg digger å være sammen med han, så det er overhode ingenting som er galt mellom oss. Det håper jeg heller aldri at det blir 🙂

Nå er det pærretime, og jeg gleder meg. Syntes faktisk det er det mest hysteriske programmet jeg vet om. OMG, vet ikke om jeg elsker eller hater det.

GO GRUNDIS

 

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *