Moderne prostitusjon

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Goood morgen, eller ettermiddag! 

Morgen for meg hvert fall…. Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å sove så lenge som jeg har gjort idag, haha. Det tyder vel kanskje på at jeg trenger det… Det er hvert fall det jeg skylder på. Akkurat nå har jeg spist frokost i Skien hjemme hos familien til C. Vi måtte ture tilbake til Oslo fredag kveld, men dro tilbake hit etter at jeg hadde jobbet i går kveld. 

Jeg hører rykter om at vi skal ut å gå tur, og det er så deilig på dager som idag. Jeg har hatt en jobbepåske, så i dag skal jeg koble av litt og kose meg. Jeg har sikla på alle som har vært på fjellet, men det er sannelig ikke så ille å være hjemme heller. 

Jeg har det siste døgnet fått sikkert femti venneforespørsler på Facebook, og alle er av utlandske, nakne kvinner. Jeg har ikke godtatt noen av de, for jeg har lest skrekkhistorier på hva som skjer, og jeg ser jo ikke helt poenget for meg å være venn med profiler som det. Jeg blir alltid litt flau når jeg ser at vi har felles venner, for det er vel ingen hemmelighet at det er en ny, moderne form for prostitusjon. Det er null interesse fra min side hvert fall, og jeg syntes egentlig at det er skremmende og synd at det er et så stort marked for det på sosiale medier. Det er skremmende enkelt. 

Vel, nå skal jeg snøre på meg joggeskoene og komme meg ut! Håper dere får en fin, givende og bra dag:):)

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Moderne prostitusjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *