Du burde slanke deg

Categories Tanker 💭

 

Tips til gutter som skal sjekke opp noen:

– Be hun slanke seg. Det er alltid en god ide. Da går du rett på sak med en gang og forteller at du egentlig ikke liker henne sånn som hun er. 

– Be hun bare holde seg inne. På denne måten forsikrer du deg om at du får ha henne i fred (Da kan du jo også kontrollere hva hun putter i seg)

– Kjøp medlemskap på treningssenter til henne. Da er du garantert en deilig og sprek dame. (Blir hun sur må du pålegge henne minst fire økter i uka).

– Ta deg av ukeshandelen. Slik har du full oversikt over hva hun putter i seg, og at hun ikke sniker til seg verken nøtter eller saltstenger.  

– Pass på at hun legger ut masse lettkledde-bilder på sosiale medier slik at andre menn kan fortelle henne hvor lurt det er å slanke seg. 

– Ikke gi henne påskeegg. For GUDS skyld. La være å gi henne det. 

Neida, jeg bare tuller. Men, jeg er faktisk nødt til å le når kommentarer som dette dukker opp. ALTSÅ HALLO. Hvilken planet kommer du fra? 

Vel, her har du hvert fall et bilde av mitt fine ansikt og kroppen min som burde slanke seg. (Forresten, takk for påminnelsen nå i disse påsketider, det var nesten så jeg hadde glemt det). 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

 

 

// Marty

11 kommentarer

11 thoughts on “Du burde slanke deg

  1. Jeg var innom Day idag, med min mor, og vil bare fortelle deg at du er skikkelig flink med kundene dine. Du tok deg virkelig god tid til å hjelpe, samtidig som du solgte på en god måte.
    Hyggelig var du og! Takk 😀

  2. Liker deg; liker hvor engasjert og selvsikker du er. Du er ikke redd for å si det du mener og du står på! Fortsett med det! ❤️
    Har nesten lik kropp som deg og du får meg til å like den som den er. Har likevel lyst til å slanke meg litt (eller mer bygge meg opp, ikke nødvendigvis gå ned i vekt). Har du noen tips?

  3. Du trenger ikke å slanke deg 😀👍 du er fin son du er , uansett hva andre sier så . Men man har jo godt av å mosjonere av og til .du har en kropp som er akkurat passe , helt normal kropp 😀 Veldig pent ansikt må jeg si at du har , du er sikkert kjempe koselig jente .
    Ett lite tips la folk få lov å bli kjent med deg som person😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *