Gårsdagen i bilder

@Ninasandbech

Tshorte: Fretex – Bukse: H&M – Sko: Zara 


 

Jeg var invitert på et event med @Nouw i går, og STORKOSTE meg. Arrangementet var på Aker Brygge sammen med masse fine jenter! Vi holdt på hele kvelden og spiste og drakk masse godt. Jeg har fått dilla på makroner og var selvfølgelig i ekstase når det ble servert under desserten. 


Bilder: Annie Hyrefeldt

Jeg tror vi var totalt 25 jenter, og det er alltid komisk å være på sånne arrangementer, for alle er så like –  Og samtidig så ulike. 
De fine jentene i Nouw holdt en presentasjon og det er så viktig å ta alt som blir sagt til seg, for det er så lærerikt og ikke minst givende. Det samme gjelder med de andre jentene. 

SEE så fint. Jeg må le litt, for jeg drikker jo veldig sjeldent, og jeg tror jeg var den eneste som ikke tok med et glass i går. Vel, jeg valgte heller å kjøre og holde meg til gode og gamle Martine, haha!

I kveld skal jeg jobbe og forsøke å komme meg i sengs til en passe tid i morgen tidlig. Jeg skal opp 05.00, så det kan jo bli spennende… Håper dere har en fin kveld!
 

Xoxo.

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “Last night

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *