Jomfru´runden

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Hey partypeople. En hver blogger med litt selvrespekt har hatt en spørsmålsrunde, eller har det ganske ofte. Jeg har derimot reservert meg mot det, og har ønsket å utsette det lengst mulig. Eller så er det fordi jeg ikke skjønner at jeg er en blogger… MEN! Nå er det jaggu på tide. Jeg skal ha min aller første spørsmålsrunde, så spør om alt dere lurer på – Men vær greie. Mitt verste mareritt er at noen finner ut at de skal spørre om hvorfor jeg ser ut som jeg gjør, hvorfor jeg kler meg som jeg gjør eller noe som går på meg som person. Rart, men sant. 

Jeg vet at mange sitter på spørsmål, og det er super hyggelig hvis noen ønsker å stille de under i kommentarfeltet!

Feel free! Spør om alt du lurer på, så lover jeg å svare så godt jeg kan på det aller meste 🙂 

Nå skal jeg avslutte dagens arbeid og komme meg til Karianne som skal feire bursdagen sin idag. Jeg gleder meg MASSE! 

// Marty

23 kommentarer

23 thoughts on “Jomfru´runden

  1. Hei! Liker bloggen din. Hvor har du kjøpt leopard jakken din? Lurer også på hvor du henter klesinspirasjonen din fra. Hilsen meg!

  2. Ser du har veldig god kontakt med søsteren din. Har du noen tips til hvordan man klarer å ha god kontakt med søsknene sine? Og hvor mange har du?

  3. – Hvor lenge har du kjent Grunde?
    – Hvilken butikk er din favoritt?
    – Hvordan ser en vanlig hverdag ut for deg?
    . Tjener du penger på bloggen din?

  4. – Føler du fortsatt på ensomheten? Er følelsene de samme? Hvordan er det? Er noe forandret?
    – Hva er det beste med å ha en lillesøster?
    – Hva er det beste med å være storesøster?
    – Hvor får du inspirasjon fra?
    – Hvordan har du lært å skrive på den måten du gjør?
    – Angrer du på at du ble med i Top Model?
    – Hva engasjerer deg mest for tiden?
    – Hva har åpenheten din lært deg?
    – Hva tenker familien din om at du skriver så åpent på en blogg? Hvordan har de reagert?
    – Hvis du skulle gitt et tips til 16-års gamle deg, hva ville det vært?
    – Hva skulle du ønske noen sa til deg da du var 16 år?
    – Hva var det beste og verste med å være med på Sykt Perfekt?
    – Hva vil du utdanne deg til? Jobbe med? (Unntatt blogg)
    – Hva skjedde med fotballdrømmen? Kan du fortelle litt om dine tanker rundt det?
    – Er videoblogger noe du kunne tenke deg etter hvert?
    – Er du noen ganger redd før du publiserer innleggene dine (siden du skriver veldig åpent og ærlig)? Men det er derfor jeg elsker bloggen din og deg – du er så åpen og ærlig. Takk for at du viser det komplekse ved å være et menneske! Jeg tror det er viktig i en verden der alt stadig dreier seg om å prestere.

  5. Jeg har veldig lyst til å starte å blogge. Har mye på hjertet og mye jeg ønsker å dele, men jeg tør ikke. Er redd for at venner og bekjente skal se på meg annerledes og en som tror jeg er noe. Hva tenker du? Hva fikk deg til å starte blogg?

  6. Har sett at du har bilder tatt med et digitalkamera, koffør har du ikke speilrefleks? Et bevisst valg eller e du ikke så nøye på hvordan bildene blir?
    Vhis du kunne reist hvor som helst i verden -hvor hadde det vært og kem ville du reist sammen med?

  7. Kjøper du følgere og likes på instagram? Det virker slik siden du har mange utenlandske og uteoverdige brukere som følger deg og liker bildene dine + at det plutselig strømmer inn masse likes fra dem med en gang du legger ut et bilde.

  8. Anonym: Hei:) Velger å svare deg her – Til tross for spørsmålsrunden. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har en god del tusen følgere fra utlandet. Når man har en stor instagram blir alt av statistikker registrert, samt hvilken alder og land folk kommer fra. Disse sendes inn til de som blant annet vil samarbeide med deg, og dette er for at de skal forsikre seg om at det er ekte. Tenker at det sier sitt! La oss si det sånn: at så mange følger meg kunne jeg aldri forestilt meg, og det er vanvittig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *