En etterlengtet date

Categories Skrivehjertet ✏️

MIN

EN SJUKT ETTERLENGTET DATE. C har sluttspill nå, som gjør at han har kamper annenhver dag. Det sier vel seg selv at det ikke blir så mye tid til å se hverandre og gjøre ting sammen. I går fikk vi klemt inn en liten lunsjdate mellom alt annet som skjer. Woho, han er seriøst det fineste og beste mennesket jeg vet om. Han gjør meg SÅ godt! Litt klissklass må være lov, men jeg føler meg så priviligert som får dele livet med han. Hva er vel bedre enn kjæreste og bestekompis i ett? 

Han er på Lillehammer idag, mens jeg har jobbet i hele dag og skal jobbe resten av kvelden også. Forhåpentligvis får jeg oppdatert meg litt på kampen mellom slagene. Denne uken har flydd av gårde, og jeg kan såvidt huske hva jeg gjorde på tirsdag! Forhåpentligvis tyder det på at jeg har det fint og at hverdagen går som en lek. HAHA. Jeg har til og med fått klemt inn noen treningsøkter, fordi jeg oppriktig har hatt lyst til å trene. Jeg var på en eller annen dansetime på treningssenteret i går, og det var så morsomt! Så mange forskjellige damer som bare hadde det super gøy, det er klart det gir energi:):):) 

Vet jeg har lovet en spørsmålsrunde, og den kommer… Håper dere nyter fredagen <3 

Xoxo.

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “En etterlengtet date

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *