Antrekk til verdi 119,-.

Categories Outfit

Blazer: Fretex
Bukse: Fretex
Hettegenser: Outlet

Jeg har forelsket meg i kombinasjonen av rødt og rosa. Jeg er generelt dårlig til å kle meg i farger, men har bestemt meg for at jeg skal bli MYE flinkere. Rødt er en av IT-fargene denne våren, og jeg sverger til min behagelige og røde hettegenser. Men, visste du at antrekket jeg har på meg har en verdi til 119,-? Det å følge trendene og kle seg trenger overhode ikke koste skjorta!

Jeg digger gjenbruk, og prøver personlig å være veldig bevisst på hva jeg kjøper og prøver alltid å fornye klesskapet mitt. Denne buksen har jeg kjøpt på Fretex til 59,-, hettegenseren på outlet til 50,- og blazeren til 10,- på Fretex. HVOR kult er ikke det? Vi trenger altså ikke nødvendigvis invistere i det nyeste og dyreste for å følge trendene. Jeg vet noen syntes at det er ubehagelig å tenke på at klærne er brukt av andre. Jeg tenker mer at det er spennende at klærne har en historie annet enn at de er sydd på en fabrikk og kommet til butikk. Ja til gjenbruk og ikke minst til budsjett. 

Nå skal jeg ut å nyte lørdagen, og håper dagen din blir kanon!

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Antrekk til verdi 119,-.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *