Søndagsfrokost

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hva slår vel pannekaker til frokost? Jeg er ikke mye flink på kjøkkenet, og bruker helst minst mulig tid der. Samtidig er jeg opptatt av å spise god og næringsrik mat, og får titt og ofte innfall av å prøve noe nytt. En ting jeg ikke kommer foruten er pannekaker. Jeg elsker pannekaker, og kan spise pannekaker både til frokost, lunsj og middag. Har du noen gang smakt pannekaker med bacon? Det anbefales på det sterkeste, og selvfølgelig med jordbær og is… 

Jeg skal hvert fall lage meg pannekaker til frokost i dag, og hvis det frister så sjekk ut denne oppskriften:

(Jeg følger denne oppskriften, men ikke så nøyaktig. Jeg tar det som regel på øyemål) 

♥ 4 stk egg

♥ 2 ½ dl sammalt hvete, fin

♥ 1 dl lettkokt havregryn

♥ 1 l ekstra lett melk

♥ 3 ½ dl hvetemel

♥ ½ ts salt

♥ 2 ss smeltet smør eller olje

♥ Litt sukrin 

♥ 1 ss cottage cheese 

 

Happy meal. 

 

// Marty 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Søndagsfrokost

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *