Akkurat nå har jeg det så sinnsykt bra og det er så skummelt. Det er så godt. Og det er så vondt. Jeg er ikke bekymret. Akkurat i dag er jeg SÅ jævelig glad liksom. Er det mulig? Er det greit? Det er klart det er greit. Jeg må skjønne at det er ganske kult å ha det bra, og at det er godt. Ikke bare vondt. Det er mulig du ikke forstår noe som helst, men det gjør jeg og det er det som betyr noe. Det som betyr noe er at jeg ikke har kjent klumpen i brystet på noen dager, og jeg kan ikke huske sist. Eller jo, nå lyver jeg. Bloggen kan ikke huske sist, fordi jeg ikke fortalte om sist jeg var i kjelleren. Fordi jeg bare kjørte på og latet som ingenting. En dag skal jeg fortelle om det, akkurat som alt annet jeg ikke forteller. Men for meg er det ganske stort å fortelle at jeg er sikkelig glad akkurat nå. 

Jeg har energi til å være blid, glad og i dag tenkte jeg ikke over at jeg var tjukk i speilet. Faen så deilig. 

Jeg er redd for at klumpen er tilbake i morgen, men akkurat nå skal jeg ikke tenke på det. Akkurat nå skal jeg bare ha det fint. 

 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Gyllent glis

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *