Tusen takk for alle gratulasjoner i går. Jeg er takknemlig og ikke minst rørt. Jeg syntes det er så rart med bursdager, og spesielt min egen. Jeg lurer på hvor mange år det går før jeg slutter og syntes det er gøy å bli eldre. Jeg vet egentlig ikke om jeg syntes det er gøy nå heller. Samtidig er det rart å se tilbake og se hvor mye jeg faktisk har vokst. Dagene går så fort, årene går så fort, og samtidig så sakte. Men, jeg skal faktisk ikke klage på at jeg blir eldre, for jeg er faktisk heldig som gjør det. 

Vi har vært hjemme hos mamma og pappa noen dager, så i dag går til å vaske leiligheten, handle, jobbe og få litt orden. Syntes jeg vasker hele tiden jeg, men det blir jo altså så fort skittent. Er det bare jeg som syntes det? Jeg fikk faktisk spørsmål om hvorfor jeg ikke skaffet meg vaskehjelp her om dagen, og helt ærlig… Hva skal jeg med det? Jeg har jo C 🙂 Neida, joda. Men jeg klarer fint å holde styr i mine egne saker foreløpig hvert fall! 

Igjen, tusen takk for alle hyggelige meldinger! 

Et litta TB.

 

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Takknemlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *