HIS

Categories Outfit

_______________________________________________

Jakke: Dressmann
Skjorte: Fretex
Bukse: 2NDDAY
Sko: Din Sko
Veske: Lånt
Øredobber: H&M

_____________________________

 

 

Jeg er en av de som mener at jeg ikke har noe å ha på meg, til tross for at klesskapet er fullt. Jeg er opptatt av et variert, stilrent og enkelt klesskap. Samtidig vil jeg ha noen plagg som er unike og som skiller seg ut. De dagene jeg påstår at jeg ikke har noe å ha på sniker jeg meg ofte inn i enten pappa, storebror eller kjæresten sitt klesskap. Det fungerer alltid! Gutta har så mange kule skjorter, store t-shorter og digge boyfriendjeans. 

Jeg har faktisk kjøpt min egen herreskjorte og jeg elsker den. Jeg kjøpte den helt enkelt på Fretex, og den passer til enkel hverdag og til fest. Jeg kombinerer den med skjørt, skinnkvaliteter og enkle jeans. I dag har jeg også rappet til meg denne maskuline herrefrakken fra kjæresten sin klesskap! 

Gutta kan å kle seg. Og vi kan alltids låne både noen plagg og stiltips! 

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “HIS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *