Behøver du en julegave?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Kjære jenter mellom 15-25 år. 

Jeg har ryddet i klesskapet mitt og i smykkeskrinet mitt. Mye av dette er brukt, men det er brukt pent. Det er brukt med omsorg, det har hengt pent og mye av det er veldig fint. I og med at det nærmer seg jul så finner ikke jeg noen glede i å prøve og selge det, og jeg har mye heller lyst til å gi ut noen gaver. Jeg vet at det kanskje ikke er like kult med noe som er brukt, men jeg velger å se på det som noe positivt. Vi sparer miljøet, penger og bytter på gleden av å eie det. Jeg vil ikke skrive hva det er i pakkene, og det er dessverre ikke nok til alle – Men det er nok til noen som kanskje behøver det. Jeg velger å ikke skrive hva det er i og med at det jo er en presang, og at det selvfølgelig da er mye mer spennende å pakke opp denne gaven på julaften. 

Mange av tingene er som sagt lite brukt, og størrelsene varierer, men jeg kan garantere at det er fra lite til smått, kjoler til skjørt, bluser til gensere. Jeg vet at det sitter altfor mange der ute som ikke skjønner hvordan de skal få det til å gå opp, oppfylle ønsker og som ikke klarer å glede seg til jul. Jeg tror vi må huske på hva julen egentlig handler om, for den handler ikke om dyre gaver, det å gi mest og det å oppfylle flest krav – og jeg oppfordrer alle som har noen poser i garasjen, litt tid til overs og en for liten jakke til å gjøre det samme. 

Hvis du ønsker deg noen av gavene fra meg, så send meg gjerne en melding HER. Du forblir selvfølgelig anonym, og er du en mamma, bestemor eller en som ønsker å gi bort gavene, så kan vi selvfølelig snakke om hva du får gleden av å gi! 

Del veldig gjerne så det når ut til de som behøver det. 

God jul. 

// Marty. 

8 kommentarer

8 thoughts on “Behøver du en julegave?

  1. hei,så utrolig herlig at du gjør det, jeg digger stilen din!!! Men kunne du sagt noe om hvordan vi får tatt kontakt, er det bare å sende en melding på face?er litt usikker på hvordan jeg skal spørre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *