God morgen! 

Gårsdagen tok litt overhånd over bloggen og jeg hadde rett og slett ikke kapasitet til å lukke opp macen en gang. Jeg vurderte å ta meg et bad, poste et bilde av badekaret og skrive at vi snakkes i morgen, men sovnet før jeg i det hele tatt kom meg inn på badet. Haha! Alarmen ringte 04.40 i går, og for meg er det ALT for tidlig. Jeg fløy frem og tilbake til Trondheim og jobbet med et av prosjektene jeg holder på med i disse dager. Jeg tenkte jeg skulle dele hva det i alle dager er jeg driver med senere i dag, så stay tuned! Jeg tror hvert fall at det blir kanon bra og gleder meg masse til å vise dere det endelige resultatet. Dagen i dag startet med at jeg gikk rett på rumpa i det jeg små løp til bussen og at jeg glemte tyggis (krise). Nå er jeg på vei inn til Oslo for å så reise til Skien! 

Stay tuned. 

Og følg meg på snapchat gjennom dagen: Martinehalvs

// Marty. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *