Purple

Categories Outfit

Jakke: H&M – Belte: La redoute – Veske: Lindex – Bukse: BikBok by Lene Orvik – Lue: Weekday – Sko: Ukjent

Det er glade dager, dype farger og lørdag. Blir det egentlig bedre? Været er kjipt, men jeg lar meg ærligtalt ikke påvirke. Jeg har lagt min elsk på denne fargen, og syntes den er så kul! Jeg har aldri brukt den før, og nå vil jeg helst matche alt med denne dype lilla miksen. Været er så ustabilt, og jeg bor i denne jakken. Den støter fra seg sluddet, er lett å bære med seg og er super god. Jeg har den siste tiden fått øynene opp for belter og bruker det hver eneste dag nå! Det gjør SÅ mye med et antrekk. Et stort, bredt et slik som dette er en perfekt erstatter med beltet i kåpen, til å ta rundt jakker som dette eller for å holde sammen en blazer. 

Snakkes´ happytiiiimes. 

// Marty. 

1 kommentar

1 thought on “Purple

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *