GOD MORGEN NORGE

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Heia! 

Jeg skal på God Morgen Norge i morgen tidlig en gang mellom 08.30-09.00, og håper alle som har mulighet vil tune in. Jeg gleder meg masse! Det vil bli snakk om ensomhet, fasade og prestasjon. Jeg er så takknemlig for at jeg får være med på å sette så viktige temaer på agendaen, og ikke minst at noen ønsker å sette fokus på det. 

Disse dagene går i ett, og jeg er spent, glad, takknemlig, sliten og surrete. Jeg har til og med latt noen blomster jeg fikk forrige uke dø, lenge før tiden. De som kjenner meg vet at sånt i utgangspunktet ALDRI skjer, så jeg skal ærlig innrømme at det er hektisk og at tankene er cirka en million forskjellige steder. Jeg trives med det, men hater når jeg ikke har kontroll. Men det er vel kanskje derfor det er viktig med en ung stemme, som lever midt oppi kaoset? Jeg er både sliten, stressa, frustrert, men også til tider sinnsykt glad! 

Jeg gleder meg til i morgen, og jeg håper du vil se! 

Marty.

3 kommentarer

3 thoughts on “GOD MORGEN NORGE

  1. Hei =)
    Jeg må innrømme at jeg ikke visste hvem du var, men fy fader for ei dame du er!
    Et viktig tema du har tatt opp her -lykke til, Martine!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *