Jeg er nominert til Best i Tekst-prisene!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er faktisk nominert til Best i Tekst-prisene, da jeg kanskje står bak årets beste digitale tekst! Jeg fikk mail her om dagen og er egentlig enda litt sjokkert. Altså, wow! BEST I TEKST-prisene kårer de aller beste norske nettsidetekstene, der både NRK ytring, forfattere og lille meg er nominert. Det er så stas, og helt vanvittig! Jeg har ikke peiling på hvem som har nominert meg, og det gjør det hele enda morsommere. 

Det å få sånne positive tilbakemeldinger på arbeidet man legger ned er vanvittig stort, og ikke minst en stor ære. Det legges ned haugevis av timer med arbeid for å produsere, og haugevis av tekster går rett i søpla, mens noen virkelig treffer. Jeg har ofte dratt meg i håret og vært super frustrert, men med sånne positive tilbakemeldinger skyter motivasjonen til topps! Jeg er beæret og litt i sjokk. Og ca, SÅÅÅÅ glad…


 

Tusen takk. 

Marty. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg er nominert til Best i Tekst-prisene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *