//Sort & blått

Categories Outfit


 

 

 
_________________

Genser: Munthe (Sponset) 
Skjørt: Vero Moda
Kåpe: Vila
Veske: Hunkydory
Sko: Debbie 
_________________
 

§ Jeg har forresten fikset vippene hos Avemo Salong.
Jeg er super fornøyd, og gleder meg til å fortelle dere mer om det. Du finner facebooksiden HER.
Jeg skal tilbake om noen uker og oppdaterer dere med enda mer info da §
_________________________________________

Sjekk denne fine genseren a! Den er i blå og sort, og jeg digger kombinasjonen. Det gjør at hele genseren blir mye kulere, og unngår å bli kjedelig. Den er varm, og perfekt på en årstid som dette. Jeg er egentlig ikke noe fan av å bli for søt, og kombinerer ofte noe litt røffere med søte skjørt som dette jeg har på meg. Men stilig sort og et brytende skjørt slår vel aldri feil? 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “//Sort & blått

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *