I dag er det duket for ShapeUp Convention på Bislett Stadion, og for ett vær! Oslo bogner vel av sporty og kule mennesker i dag, ettersom det både er Oslo Maraton og ShapeUp. 
Jeg skal holde foredrag på ShapeUp, og fikk høre i går at det var rundt 100 stykker som er påmeldt til mitt foredrag, så jeg skal ærlig innrømme at jeg har bitteliiiiitt panikk. Men så kult! Det blir jo egentlig ikke bedre, selvom det er super skummelt. Jeg var på Bislett i går for og se lokale, hente antrekk og kjenne litt på omgivelsene. Store deler av dagen i går ble brukt på å øve og forberede, selvom jeg i øyeblikket føler at jeg ikke husker noen ting. Men dette er en stor erfaring, vanvittig kult og jeg gleder meg, sånn innerst inne! Det handler vel faktisk om å bare holde roen, kose seg og ha det kult? 

I kveld skal vi ha middag på Paleet, og det blir veldig hyggelig! 

Følg meg gjerne på Snapchat gjennom dagen for hyppige oppdateringer: Martinehalvs. 

Kick ass

Marty. 

3 kommentarer

3 thoughts on “100 påmeldt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *