Intervju med Side2

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei, 

Jeg delte forrige uke at jeg har valgt å slutte på skolen, du kan lese innlegget HER. Det har vært mye følelser, og vanvittig mange tanker. Jeg ble intervjuet av Side2, og hvis du ønsker å lese intervjuet må du gjerne lese det HER. Jeg måtte le litt av tittelen at “Top Model-Martine har valgt å slutte på videregående”. Hadde jeg ikke dratt hjem på grunn av ankelen hadde vel folk trodde at jeg hadde dratt seieren i land og at planen var å satse på modellkarrieren. Vel, så eksotisk og spennende er det ikke. Mange spør hva jeg skal gjøre nå, og jeg skal skrive ett innlegg om det i løpet av de neste dagene… 

Nå skal jeg hvert fall nyte den nye hverdagen på sofaen, med bena høyt og med potetgullposen i fanget 😉 

 

Marty. 

1 kommentar

1 thought on “Intervju med Side2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *