<— Denne uken

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

♥ Ukens craving: Denne uken har jeg typ spist nudler, kyllingfilet og løk til lunsj hver eneste dag. Jeg har fått sikkelig dilla! Nudler var så kult å spise på barneskolen og sånt, så jeg spiste nudler omtrent hver dag da også. Men det gjorde at jeg ble super lei, men hvis man lager det med litt tilbehør så er det siiiiikkelig digg. 

♥ Ukens tanke:  Jeg har tatt valget om å slutte på Kristelig Gymnasium som jeg har gått på frem til nå. Jeg har bestemt meg for å fullføre som privatist med tanke på omstendighetene, og jeg har brukt mye energi å tenke på dette. Det er uvant, men jeg tror det blir veldig bra! 

♥ Ukens sang: Sex on fire – Kings of Leon” – Den er såååå kul! Jeg har hørt på den i alle slags rare settinger denne uken, både når jeg har jobbet, trent og har lagd middag. 

♥ Ukens øyeblikk: Denne uken har det skjedd ting jevnt og trutt, men det kuleste er kanskje at jeg har fått en plass i panelet til NRK Østlandssendingen på fredager, det er veldig stort! C kom også hjem med blomster og Ben&Jerrys, så da skal jeg ærlig innrømme at jeg var solgt. Ukas beste middag forresten…. Det var også super hyggelig å se Top Model jentene igjen! 

♥ Ukens instagrambilde: 

Jeg syntes dette bildet er sååå fint! Venninnen min Andrea tok det, og det er sikkelig kult. Jeg leste en artikkel her en dag om at det var noen turister som hadde blitt så redde da de så dette fordi de trodde det var en terrortrussel. Jeg måtte le litt jeg da, jeg syntes kanskje vi har blitt litt for hysteriske… 
 

♥ Ukens sitat: Always be careful with what you hear about a woman. Rumors either come from a man that can´t have her or from a woman that can´t compete with her”. 
Det var en venninne som sendte dette til meg i går kveld, og jeg likte det veldig godt…… 

Denne uken har vært spesiell, ny og krevende. Det har vært MYE jobbing, men samtidig som den har vært veldig morsom! Jeg gleder meg til å kickstarte med ny uke i morgen. 

 

Marty.

5 kommentarer

5 thoughts on “<— Denne uken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *