Instagram lately

Categories Inspirasjon

 

– Instagram lately –

Jeg henter mye av min inspirasjon fra Instagram, og jeg elsker å poste deilige, inspirerende og kule bilder selv. Hvert fall bilder jeg syntes er inspirerende og som jeg syntes er delikate. Jeg byttet litt tema på instagrammen min for noen uker siden, da jeg ville ha en mer spennende feed, med hvite store rammer og en god blanding. Jeg syntes det er veldig delikat, men jeg elsker forandringer og nye ting, så kanskje jeg endrer tilbake snart? Nå nærmer jeg meg sakte men sikkert 47 000 følgere, og det helt sykt. 
Hvis ikke du følger meg så følg meg gjerne HER/martinehalv

 

Marty. 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Instagram lately

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *