♥ Ukens craving: Mamma sine vafler. NAAAM, det er nesten så vi kunne spist dem på juleaften i stedet for ribbe. Nesten… 

♥ Ukens tanke:  Denne uken har vært rar, morsom, hektisk og lærerik! Jeg må innrømme at mye av mine tanker har gått til Top Model denne uken også… Jeg er så spent, og jeg lurer sånn på hvordan mottakelsen blir. Jeg har så mange tanker og meninger som jeg gleder meg til å dele med dere. 

♥ Ukens sang: Denne uken har “HER av Karpe Diem” gått på repeat. Den kom på radioen her om dagen, og det var så lenge siden jeg hadde hørt på den at jeg måtte legge den til på den nye spillelisten med en gang! Elsker Karpe. 

♥ Ukens øyeblikk: Denne uken har det vært mange hyggelige øyeblikk! Absolutt mangle flere positive enn negative. Det er faktisk litt vanskelig å velge. Det er alltid stas å se Christian spille landskamp, ha latterkramper med lillesøster og kjøre bil på natten til underbart-listen. mmmmhm

♥ Ukens instagrambilde: 



Fra en lykkelig sommerkveld. 

 

♥ Ukens sitat: Du kan ikke krysse havet ved å stå og stirre på vannet” – Laurence J.Peter

1 kommentar

1 thought on “Denne uken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *