Fashion Talk – IN Pink

Categories Blogg

I går startet Moteuka og jeg var på plass i dette digge antrekket fra selveste Fretex! Jeg er en stor gjenbruksfan og har funnet fler av mine skatter på Fretex. Både vesken, buksen og skjorten, som forøvrig i utgangspunktet er en herreskjorte er fra Fretex. Under Fashion Talk på åpningen i går, var et av temaene gjenbruk og verdien av klær. Det ble faktisk sagt at vi i gjennomsnitt har ca. 144 plagg hengende i skapet i løpet av livet som aldri blir brukt! Altsåååååå…. Da stemmer jeg heller for gjenbruk! Jeg går sjeldent i rosa, men det er vanvittig deilig å ta på seg noen deilige farger en gang i blandt…

 

Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Fashion Talk – IN Pink

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *