Back on track

Categories Blogg

Hei alle!

Wow. For en tid det har vært! Altså. Jeg er målløs, stum og forvirra. Så vanvittig forvirra og gira på en gang. Jeg har vært borte fra omverden lenge nå, og selv om jeg har prøvd å henge med så godt det har latt seg gjøre føler jeg at jeg har gått glipp av så mye. Selv om jeg har levd i min egen boble, så har jo hverdagen gått videre hjemme. Men! Jeg er hvertfall tilbake nå, og det føles godt. Jeg føler meg klar, og jeg har det bra.

I øyeblikket befinner jeg meg på Kypros, og skal være her i noen dager til før jeg kommer ordentlig hjem. Hvor jeg har vært og hva jeg har gjort er dessverre enda ikke offentlig, men jeg er veldig spent og gleder meg masse til å dele det med dere. Som jeg har nevnt tidligere ble ikke alt som jeg planla, men jeg tror sannelig at ting kommer til å bli veldig bra allikevel.

Bloggisen og Instagram er hvertfall tilbake nå, muligens enda sterkere og det tror jeg faktisk at jeg også er!

 

– Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Back on track

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *