Den lille sorte

Categories Blogg

Åååh, jeg har elsket disse dagene med sol ♥ Det er så deilig å kunne gå rundt med kjole, lette sko og kjenne at solen varmer. Idag har det vært ganske så mye kjøligere, men sånn er vel været her i Norge. Jeg slenger med noen bilder fra gårsdagens outfit. Jeg elsker den “lille sorte” kjolen, den funker jo til absolutt alt! Den kan jo styles opp og ned med alt, og jeg digger å dra frem både nye og gamle skatter. I går hadde jeg på meg min sorte favoritt, med denne super kule ponchen fra Beck Søndegård over og ikke minst denne fine vesken… 


Poncho Beck Søndegård HER, sko fra Nelly HER, veske Chanel og kjole Selected Femme

 

– Marty 

 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Den lille sorte

  1. For en nydelig poncho! og en veldig fin veske 😀
    Var en hel del kaldere i dag ja, huff. Frøs som bare det. Kjedelig, hehe. Håper det blir varmt igjen snart ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *