Tidspress

Categories Blogg

Hei dere.

Det har vært dårlig med oppdateringer denne uken, da det har skjedd så mye hele tiden. Det skjer litt spennende saker og ting i kulissene, mye skole, jobb og trening. Heldigvis så har solen skint og det har vært veldig greit å stå opp om morgningen, selvom jeg til tider har vært superstressa. Mandag gikk bort til møter, skole og trening. Tirsdag gikk bort til skole, jobb og trening, og sånn har det vært resten av dagene, og vipps så ble det plutselig fredag. I går var hvertfall ukens beste (og roligste) dag hittil. Litt skole, trening med kjæresten til broren min, date med kuleste Camilla som skriver fitnok.no, også fikset jeg neglene mine! 

Nå er det snart langhelg igjen♥ og jeg håper tiden strekker litt bedre til og at jeg får prioritert å skrive litt. Tankene krangler jo etter å komme ut når jeg ikke får skrevet ned det som faller meg inn! 

Jeg håper dere får en deilig fredag den 13… Og at dere er klare for langhelg og litt pinse 🙂 Det er hvertfall jeg!

Følg meg gjerne på Snapchat underveis: @Martinehalvs 



 

 

– Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *