Fredag og et takk

Categories Blogg

Hei!

Jeg håper alle har hatt en fin fredag. Jeg har hatt fri fra skolen idag og har brukt dagen til å jobbe, trene og er nå og ser hockeykamp mellom Norge-Finland! 

Jeg har fått masse hyggelige meldinger på innlegget jeg skrev før idag, og det er alltid veldig hyggelig. Hvis du ikke har lest det, kan du lese det HER. Det er ikke alltid lett og eksponere seg selv på den måten, men jeg jobber med å faktisk klare å innrømme ovenfor meg selv at jeg ikke alltid trenger å være best. Det er ikke alltid lett, men jeg har allerede kommet langt på vei. Det er ikke nødvendigvis et problem å innrømme til dere, eller til resten av verden de følelsene jeg, og mange andre kjenner på. Problemet er egentlig å innrømme det ovenfor meg selv, og faktisk se sannheten i øynene. Men uansett, så tror jeg det er viktig å dele, både oppturer og nedturer. 

Jeg håper alle nyter fredagskvelden og at helgen byr på litt glede, sol og kanskje litt fri? 

Klem fra meg.


 

– Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fredag og et takk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *