Martine´s vaffelhjørne

Categories Blogg

Jeg digger vafler, og det er lite som slår nystekte vafler sammen med de jeg er glad i. Derfor vil jeg anbefale min favorittoppskrift som passer for alt fra stressa pappaer, pliktoppfyllende storesøstre, tøffe lillebrødre, tentamenshatere og ikke minst for deg!  

Denne oppskriften funker både til en god søndagfrokost, matpakka og hvis du ønsker litt ekstra god, sunn kveldskos! 

Det du trenger er:

♥ 1 ½ dl hvetemel 

 ♥ 1 ½ dl sammalt hvete, fin 

 ♥ 1 dl havregryn 

♥ ½ ts salt 

♥ ½ ts bakepulver 

♥ 4 dl ekstra lett melk 

♥ 2 stk egg

♥ 2 ss smør

♥ En liten teskje sukrin ved behov

Følg meg gjerne på Facebook HER

og Instagram HER 

 

– Marty 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Martine´s vaffelhjørne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *