FACE MASK FRA MAYBEAUTY

Categories Blogg

//Annonse

Jeg har vært så heldig å få teste et av de supre produktene til MayBeauty, nemlig May Beautys Face Mask. Denne anbefaler jeg på det varmeste! Den er super for de som kun har lyst på litt personlig pleie og litt hjemme spa, og til de som faktisk er litt smålig desperate… Den motvirker akne, fjerner sorte prikker, olje og død hud – og det jeg også liker med denne er at den IKKE er testet på dyr. Den påføres enkelt med en medfølgene kost, virker i 30-45 minutter, så fjernes masken. Jeg som alltid har brukt mye foundation og dekkene sminke føler faktisk at jeg får helt ren hud med dette produktet! 

 

________

Masken påføres enkelt på kosten og deretter i fjeset. 

 
 

Jeg fikk et kit med 5 masker og en børste til påføring av selve masken. Masken påføres enkelt med bruk av kosten, og en pose er mer enn nok til å dekke hele fjeset. Jeg førte masken jevnt utover hele fjeset og skylte deretter børsten i rennende vann. Masken er sort, så det er enkelt å se hvor du allerede har påført. Det tok kun få minutter, så hadde masken størknet. Jeg lot masken sitte på i 45 minutter, før jeg tok den av, og jeg følte meg kjempe fresh. Anbefaler å ta av masken litt forsiktig da den trekker dypt ned i huden, som gjør at resultatet blir veldig bra. 

Når masken er tatt av føles faktisk huden super fresh ut. Huden kjennes ren og ikke minst åpen. Så digg at huden føles silkemyk og ren for en gang skyld. Jeg syntes også at jeg har fått ferre urenheter i huden etter at jeg har brukt masken. 


Suuuperhappy Marty hvertfall:):) 
 

Sjekk ut Face Mask fra MayBeauty og bruk rabattkoden Martine30 ved å trykke på linken her for å få 30% på bestillingen! 

8 kommentarer

8 thoughts on “FACE MASK FRA MAYBEAUTY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *