Sun Is Shining And So Are You

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

– Kjolen min finner du HER

… Sun is shining and so are you☀️💛 Jeg har nynnet på “Sun Is Shining” hele helgen, selv om det egentlig er det eneste jeg kan av hele sangen. Sangen passer jo egentlig bra, for våren er på gang, jeg kjenner det krible i hele kroppen av å tenke på at sola varmer og endelig tusler jeg rundt i ankelsokker igjen uten å skamme meg😂

I dag er det på tide å bjuda på med litt inspirasjon fra Ellos igjen, og det føles ekstra digg nå som jeg nærmest har bodd i treningstights og joggebukse de to siste månedene. Gi meg en fin jeans, kjole og pudder på nesa si!

Topp HER – Bukse HER

Topp HER – Jeans HER

(Jeg ELSKER vasken på denne buksa!)

LIVETS skjorte finner du HER – Jeans HER

Bluse HER

Jakke HER – Bukse HER – Sko HER 

Bluse HER – Jeans HER

… Jeg måtte bare ta den med. SE HVOR KUL DEN ER A! Du finner sommerens feteste blazer HER og dressbukse HER.

Om du digga noe av dette eller ei, så kan du bruke rabattkoden 415444 for 33 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser (gjelder seff på alle varemerker) og for 5 % ekstra rabatt på alle nedsatte priser. Den er gyldig frem til 30/4.

Klikk deg inn på www.ellos.no, finn dine favoritter og kos deg💕

Klem fra hun som gleder seg noe enormt til å rocke den nye skinnskjorta si!

5 kommentarer

5 thoughts on “Sun Is Shining And So Are You

  1. Hei skjønne deg!

    Den fine svarte kjolen fra Ellos, kva størrelse har du den i? Tror at vi er omtrent like.

    Stine Lise

  2. Hei fine du!

    Den svarte kjolen du har på deg fra Ellos: hvilken størrelsen har har du den i? Tror at vi er omtrent den størrelsen, men er litt usikker på hva jeg skal velge.

    Stine Lise

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *