Et tips det er verdt å få med seg!

Categories TIPS!

Reklame | SKINREPAIR

Hei torsdag, hei dere og hei til dagens torsdagstips👋🏻

Det begynner nesten å bli litt for lenge siden jeg har hatt en real tipsetorsdag her inne, så nå syntes jeg at det er veldig på tide.

Visste du forresten at jeg har en egen TIPS-kategori her inne? Der ligger det tips til mye rart, alt fra kakeoppskrifter, til en haug av fine klesplagg og til tips som det jeg skal by på i dag.

Jeg vet ikke om dere husker at jeg skrev dette i starten av januar da jeg delte ti tanker på en tirsdag:

Dette er det eneste bildet jeg tok i perioden, for jeg følte meg ikke akkurat så veldig fotogen og fresh 😂

Jeg slet med utslett, var rød rundt det ene øyet og fikk besøk av det ene kviseutbruddet etter det andre. Huden min var konstant ruglete, kranglete og så fort jeg pudret nesa, så gikk den til angrep. Dødsirriterende! Jeg skjønte fort at jeg måtte finne på et eller annet, etter å ha testet alt av kjerringråd, helbredende ansiktsmasker og kremer.

Så hva gjorde jeg? Jo, jeg ringte til bestevenninnen min som snart er utdannet sykepleier som jeg alltid gjør når noe er rart og spurte om tips (det var faktisk hun som fikk den flotte snappen over, hehe). Tips fikk jeg og jeg fikk også tips fra en annen venninne om noe som har fungert for henne. Jeg fikk nemlig tips om at jeg burde teste SKINREPAIR.

Desperat som jeg var så la jeg skepsisen min til side og slang inn en bestilling, samtidig som jeg kvittet meg med alt som skulle funke, og som overhoooode ikke gjorde det.

Siden da har jeg tatt to tabletter hver dag, blitt kompis med huden min igjen og slengt inn enda en bestilling. Jeg har også fått en haug av spørsmål om hvordan jeg løste krangelen, hvor gløden min kommer fra og hva jeg gjør for å vedlikeholde huden min. Ja, og svaret har dere jo her! Huden min har nemlig aldri vært mer glødene, sunn og fresh:

Det tok to uker før jeg merket ordentlige resultater, for da slutten huden min å være ruglete, rød og sår. Etter enda litt tid sluttet jeg plutselig å være tørr, jeg fikk fuktighet og kanskje det beste av alt: GLØØØØD! Eller, jeg vet ikke om det er det beste, men der og da så var det hvert fall det. Nå er det faktisk det at det ikke har skjedd igjen, at huden min er sterk, sunn og kompis. Takk og lov! 

Kort fortalt så er SKINREPAIR et kosttilskudd med en unik sammensetning av kollagen, sink, vitamin A, vitamin C, granateple og tovmatekstrakt som bidrar til normal hud. Jeg ble faktisk så nysgjerrig på granateple at jeg etter at jeg begynte med SKINREPAIR har begynt å spise det😂 Enda et tips si!

Kollagen er et protein og det kan være bra for flere områder, blant annet hår, hud og negler. For eksempel. Det sørger hvert fall for hudens fuktigshetsbalanse, elastisitet og smigret. Og for å sitere SKINREPAIR selv: Enkelt forklart er dette kosttilskuddet utviklet for å bidra med næringsstoffer som er gunstige for å opprettholde en normal hud.

Om du har lyst til å teste SKINREPAIR du også enten for å styrke huden din, fordi du krangler med den eller for at den rett og slett skal bli freshere, renere og få mer glød, så kan du klikke HER for å legge inn din bestilling. Der kan du jo lese enda litt mer om produktet, sjekke ut andre sine erfaringer og få en ekstra fin pris på første bestilling🖤

Nå skal jeg ta et dypdykk i mailen min før jeg skal klappe igjen macen for idag. Oppdater meg gjerne om dere tester det om hva dere syntes!

Klem fra meg.

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Et tips det er verdt å få med seg!

  1. Vær så snill, ikke spre myter for å tjene penger! Det er du jammen for god til!
    Kroppen vår har ikke evnen til å benytte seg av overflødige vitaminer. Et kosttilskudd virker kun om man har mangler.
    Husk at placeboeffekten også er sterk, og at vi ofte feilaktig knytter sammen variasjoner som tilfeldigvis skjer samtidig.

    Les denne: https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/6jgBjO/influensere-reklamerer-for-dem-norske-firmaer-tjener-millioner-paa-dem-men-virker-skjoennhetspillene
    eller se denne:
    https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/2018/KMTE51001418
    (dersom du ikke er keen på ta fatt på forskningsrapporter, som jo kan være litt tungt).

    1. Enig, veldig dumt å tjene penger på å spre myter og feilinformasjon. Effekt av kollagen og andre kosttilskudd er absolutt omdiskutert, som i A-magasinet for kort tid siden og ellers i forskning. Jeg synes bloggere bør sette seg godt inn i produkter det skal reklameres for, da det her oppfordres til å bruke penger på noe som beviselig ikke har effekt.

      https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2019/10/13/195615025/forsker-om-kollagentilskudd-biologisk-umulig-at-de-virker-slik-produsentene-loverhttps://www.lommelegen.no/alternativ-medisin/artikkel/kollagentilskudd-virker-ikke/70074968

      https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/awdP8A/overlege-naadeloes-mot-effekten-av-kollagentilskudd-det-virker-ikke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *